11-03-15

Godkväll!

Jag har än en gång dålig på att uppdatera, men har haft en del att göra de senaste dagarna. Mycket tankar och idéer som har snurrat i hjärnan. Men imorgon åker jag och älsklingen till Madrid och det ska bli så otroligt skönt!!

Såg på någon sida för ett tag sen att de hade gjort en sminkning med en orange ögonskugga så jag var tvungen att testa. Här ovan har jag använt en svart skugga i globen och sen har jag använt ett rouge från Make Up Store som ögonskugga. Trivdes jäkligt bra i denna sminkningen faktiskt! :)

Ögon:
Eyeprimer - Mary Kay
ME Chiffon - Face Stockholm
ME Thunder - Face Stockholm
Blush Lush - Make Up Store
Cake Eyeliner Black - Face Stockholm
Define A Lash Waterproff  Mascara - Maybelline

4 kommentarer:

  1. - Tack ska du ha! Ha det så bra på semestern :)

    SvaraRadera
  2. SV: jag gjorde det, funkar nu =)

    SvaraRadera
  3. Sminkningen blev väldigt fin :) den passade dig.

    Hoppas ni får det kul i Madrid.

    SvaraRadera
  4. tack :) hoppas ni har det bra i madrid!

    SvaraRadera

Ingen reklam tack :)